مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به اقدامات، استراتژی‌ها و تکنولوژي‌هایی گفته می‌شود که شرکت‌ها برای مدیریت و تجزیه و تحلیل تعاملات‌شان با مشتری‌ در طول چرخه‌ی حیات او و با هدف بهبود ارتباطات تجاری و افزایش فروش به کار می‌گیرند. سیستم‌های CRM با هدف گردآوردی اطلاعات در مورد مشتریان از طریق کانال‌های مختلف، یا مراکز ارتباطی مختلف مانند وب‌سایت شرکت، تلفن، ایمیل مستقیم، کانال‌های بازاریابی و رسانه‌های اجتماعی، طراحی می‌شوند. در این .




فروشگاه اینترنتی

دانلود پاورپوینت ریچ استاکر

دانلود پاورپوینت خلاقیت و نوآوری

پاورپوینت شیشه رنگی و پنجره و گره........... کلیپ و عکس های این پاورپوینت زیبا را مشاهده کنید.

دانلود مقاله بررسي تجزيه و تحليل صورتهاي مالي و تأثير استفاده‌ي از آنها بر تصميمات مديران

تحقیق تأثير يهوديان در شكل گيري رويدادهاي مهم سياسي نيم قرن اول هجري 72 ص - ورد

دانلود مقاله مقايسه ميانگين‌ها

دانلودمقاله عوامل اجتماعی

crm ,مدیریت ,مشتری ,ارتباط ,هدف ,دانلود ,مشتری crm ,ارتباط با ,با مشتری ,مدیریت ارتباط ,دانلود پاورپوینت ,پاورپوینت مدیریت ارتباط ,دانلود پاورپوینت مدیریت

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ارزانی دل نوشته های یک عدد خیار مطالب اینترنتی خانه خیرین شهرستان ساوه shahinsalehi663 اعصاب و روان جزوه نمونه سوال و مشاوره چنار دانلود کلینیک مددکاری اجتماعی همراه استان ایلام factory of cookware[تولیدی سرویس قابلمه آشپزخانه]